Zvažujete prodej nemovitosti a přemýšlíte nad tím, jak za ni získat co nejvíce peněz? Řešení není na první pohled úplně snadné, ale existuje. Jedná se o celou řadu věcí a úkonů, díky nimž můžete zájem o svou nemovitost zásadním způsobem zvýšit, a v souvislosti s tím ji následně nabízet za vyšší cenu. Které kroky tedy nevynechat a co nepodcenit, abyste maximalizovali svůj zisk a kupující měl zároveň dobrý pocit z koupě a byl spokojený?

Příprava na prodej se nesmí podcenit
Mnoho prodávajících má pocit, že je nejlepší nabídnout nemovitost ve stavu, v jakém je. Už nechtějí mít další starosti, rychlý prodej, peníze na účtu a klid. Přitom bezchybná příprava na prodej může následnou cenu nemovitosti zvednout minimálně o desítky tisíc. Zatímco rekonstrukce bytu už je z hlediska konečného zisku většinou ekonomicky nevýhodná, zútulnění interiéru, stylové zařízení, byť třeba v podobě vkusných doplňků a malých vylepšení přiláká na první pohled vetší množství zájemců.
Zkrášlení interiéru formou tzv. homestagingu jako efektivní marketing nemovitostí již v dnešní době nabízí a realizuje celá řada realitních agentur, a dobře vědí proč. Jednoduše se to klientům vyplatí, jak uvádí jeden z makléřů zaměřených na výkup nemovitostí Teplice. Zvládnout to ale můžete i sami, stačí mít trochu cit pro barvy a design. Prodáváte nebo pronajímáte byt i s vybavením, které už má něco za sebou? Nevadí, stačí pěkný přehoz přes postel, odstranit vše, co celkový dojem kazí a uvidíte, jak rozdílný bude výsledek při následném focení.
Nezapomínejte na důležité pravidlo, čím více světla, tím působí interiér nejen větší, ale také hezčí. Tmavé místnosti zahlcené věcmi mnoho lidí k prohlídce nenalákají…