- Reklama -magazín

Chcete si zařídit domácí pracovnu?

Mohlo by Vás zajímat

Mít možnost pracovat z domova je pro mnoho lidí tajným snem. Být svým vlastním pánem a moci si práci řídit dle svých možností z pohodlí domova – inu přiznejme si, kdo by to nebral všemi deseti? Pokud se vám poštěstilo a našli jste si práci, kterou můžete vykonávat z domu, budete k tomu potřebovat vhodné prostředí. Ideálně si zařídit domácí pracovnu, ve které budete mít na práci klid. Pojďme si v dnešním článku říci, jak si domácí pracovnu zařídit.

Celá místnost nebo jen koutek?

Samozřejmě že nejlepší by bylo, pokud byste pro kancelář mohli vyhranit celou jednu místnost. Ne všichni ale máme takové možnosti, proto se při zařizování kanceláře spokojíte i s částí některé z místností, kterou uzpůsobíte své práci. Záleží tedy pouze na vás, zda budete mít pro kancelář volný pokoj – například nevyužitý pokoj pro hosty nebo bývalý pokojíček vašeho dospělého dítěte, nebo jestli vyčleníte třeba kousek ložnice nebo obýváku.

Bez stolu a židle to nepůjde

V domácí pracovně, nebo chcete-li kanceláři, což zní možná ještě trochu lépe, se neobejdete bez psacího stolu a kancelářské židle. Pracovní stolek přizpůsobte velikosti prostoru, se kterým můžete pracovat, ideálně ale vyberte takový, který bude mít alespoň jeden šuplík pro uložení nezbytností, jež budete chtít mít po ruce. Co se židle týče, vybírejte pečlivě a nešetřete. Zvláště pokud sezením strávíte většinu dne, pak potřebujete kvalitní židli, která vám zajistí pohodlí a která vám pomůže předejít problémům v podobě bolesti zad, krční páteře nebo sedavého nervu.

Úložné prostory (ne)musí být

Záleží na tom, jakou práci budete z domu vykonávat. Pokud budete dělat účetní a denně budete pracovat s velkým množstvím papírů, lejster a faktur, pak se vám úložný prostor zaručeně bude hodit. Vyřešit jej můžete buď samostatně stojící skříní, v případě menšího prostoru by vám pak měl vystačit pojízdný kontejner, se kterým si můžete libovolně manipulovat dle potřeby.

Myslete i na estetiku

Ačkoli vaše domácí pracovna bude sloužit primárně k práci, měli byste myslet i na trochu toho estetična. Přeci jen tam budete trávit velkou část dne a je potřeba, abyste se zde cítili dobře. Na zeď si můžete připevnit nástěnku, která se bude hodit na poznámky a drobné papírky. Budete-li mít místo na stole, postavte si tam květinu nebo rámeček s fotkami vašich dětí. Pamatujte ale, že všeho s mírou, ať se nezahltíte zbytečnostmi, které by vás pak při práci akorát tak rozptylovaly.

 

Nejnovější příběhy