- Reklama -magazín

Češi jsou v darování květin konzervativní

Mohlo by Vás zajímat

Ve čtvrtek 21. června oficiálně startuje astronomické léto. Nastává letní slunovrat a právě i v tento den si rovněž připomínáme Den květů. Svátek oslavuje všechny kvetoucí rostliny, připomíná jejich význam a samozřejmě je vhodnou příležitostí obdarovat někoho blízkého. A koneckonců proč ne i sebe?

Česká republika si Den květů spojuje s příchodem léta, připomínáme si ho v den letního slunovratu 21. června. Květiny mají v životech lidí velký význam. Nejenže dokáží potěšit svou krásou a vůní, ale řada z nich nám pomáhá vyjádřit emoce, přání a myšlenky, a některé v sobě dokonce ukrývají například i léčivé účinky. Den květů je oslavou všech kvetoucích rostlin a uvědomění si jejich smyslu a důležitosti. Tento svátek je také bezpochyby ideální příležitostí, jak zpříjemnit všední den všem, na kterých nám záleží, nebo udělat radost sami sobě.

Češi ale květiny věnují obecně málo. Podle průzkumu společnosti Fleurop se k jejich nákupu nejčastěji odhodláme pouze jednou za čtvrt roku. „Češi jsou v darování květin zatím ještě velmi konzervativní. Devět z deseti lidí kupuje květiny k narozeninám, více než polovina k jmeninám a polovina ke Dni matek. Asi není velkým překvapením, že nejoblíbenější jsou růže, po kterých sahá osm lidí z deseti. U třetiny lidí jsou ale také oblíbené gerbery či orchideje,“ říká Jitka Mandysová ze společnosti Fleurop a dodává: „Mezi nejoblíbenější barvy patří červená a modrá, v menší míře pak růžová, žlutá či bílá.“

Den květů je ideální příležitostí, kdy potěšit své blízké či sebe krásnou kyticí. Nedostatek času nebo i vzdálenost, která dělí vás a vaše blízké, pomůže vyřešit mezinárodní květinová doručovací služba Fleurop. Společnost se řídí svatým pravidlem, že cestovat mohou pouze objednávky, nikoli samotné květiny. V rámci České republiky a ve více než 150 zemích světa má Fleurop širokou síť partnerských profesionálních floristických studií. Proto si můžete být jistí, že kytici s přáním nebo i drobným dárkem za vás doručí z nejbližšího partnerského květinářství, čímž je zajištěna čerstvost, svěžest a samozřejmě charakteristická vůně květin.

O Fleurop – Interflora Česká s.r.o.

Značka Fleurop v rámci mezinárodního sdružení Fleurop – Interflora je jednou z největších a nejznámějších doručovacích květinových služeb na světě. Vznikla v roce 1908 v německém Berlíně z iniciativy floristy Maxe Hübnera. Základem jejího obchodního konceptu je myšlenka, že cestovat by neměly květiny, ale jen jejich objednávky, které se následně doručí na spolehlivá a profesionální místní květinářství umístěná co nejblíže adresátovi květinového daru. Sdružení Fleurop – Interflora v současné době spolupracuje s více než 50 000 partnery floristy a má zastoupení ve více než 150 zemích světa, v rámci nichž každoročně doručí přes 25 milionů květinových objednávek. V roce 2017 vstupuje Fleurop na trh v České republice jako kvalitní doručovací květinová služba a přináší nabídku rozmanitých kytic vytvořený speciálně pro český trh a pro každou příležitost. Více naleznete na adrese.

Nejnovější příběhy